Saturday, May 5, 2007

070505 - Fyndat på marknad och saft & kakor på balkongen



Några fynd från marknaden:

1. En spacad och enligt mig helt klart snygg kanna signerad Georges Briard (50:-)
2. En shaker i silver och kristall proppad med fasetter (20:-)
3. En gigantisk Mazettikakburk i plåt (40:-)

...och så en del annat skräp (halvsnygg karaff, två ishinkar, snyggt adidastennisrack 70´s stylee). Det slog mig när jag var färdigshoppad (alltså när jag inte kunde bära mer) att jag ska flytta ganska snart. Eeeehh...den dagen den sorgen.

I övrigt har jag käkat egenhändigt ihopsvängda hamburgare med bland annat avokado & soltorkadtomat och nu käkar vi kakor, glass och dricker saft stora lass på balkongen. Varmt börjar det bli, så jag gick in och skrev det här.

Nu ska jag läsa Harry Potter, avkoppling total. Om man kan låta bli att tänka på att Sarkozy är favorittippad inför det franska valet imorrn vill säga. Go Royal!

Ps. När den däringa kameran dyker upp skall jag publicera så mycket bilder att ni kommer bländas.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments: